Uživatel nepřihlášen
Myšlenky a recenze Thaina Degu
RSS kanál blogu
Píše: ThainDegu - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Myšlenky a recenze Thaina Degu

Recenze: Zaklínač 2: Vrahové králů - Legenda pokračuje

Pondělí 16.6.2014 10:42 - Autor: ThainDegu
To se mi líbí

Recenze: Zaklínač 2: Vrahové králů - Legenda pokračujePo dohrání prvního dílu Zaklínače jsem neměl jinou možnost, než se hned vrhnout na pokračování. Jelikož mě Sapkowského svět naprosto zaujal, tak jsem se na nový díl neskutečně těšil. Zaujal mě stejně jako jeho předchůdce nebo byl trpkým zklamáním?

Místo klidu zase krev

Geralt již na konci prvním dílu uvažuje o tom, že by si na chvíli odpočinul. V závěru hry ale vidíme, že se krále Foltesta pokusil zabít nájemný vrah. Po odkrytí kápě a následné pitvě zjistíte, že po oblíbeném vladaři jdou ti, kteří jsou vám v boji rovni. Od tohoto momentu jste prakticky Foltestovou ochrankou. Problémy v říší rostou a proto musí král jednat. Vyrazí proti vzbouřencům, kteří využívají královi děti jako trumf. Spolu s vladařem dobýváte hrad La Vayette, kde jsou vězněny. Zde se poprvé setkáváte s drakem a spoustou dalších postav, které vás budou provázet dějem. Po celkem náročné cestě, při které obdržíte slib zaslouženého klidu s vaší láskou, se konečně dostáváte k dětem, pro něž jste přišli. Pár momentů nepozornosti a král je zabit. Umírá vám v náručí. Na vaší smůlu hned po jeho smrti přichází do místnosti skupina zbrojnošů. Klid se tedy nekoná. Geralt je neprávem považován za královraha a je jen na něm, aby své jméno očistil. Jak vidíte již na začátku hry, tento díl se bude odehrávat víc na politické notě. Lov tedy ustoupí trošku stranou pletichám, vraždám a hlavně dialogům. Příběh jednoduše navazuje znovu na určitou část knižní ságy.

Magie spojuje
Magie spojuje

Vedlejší úkoly a lov nestvůr jsou zde na celkem povedené úrovni. Sice jich není mnoho, ale i přesto v kvalitě a originálnosti dosahují kvality prvního dílu. Pro příklad uvedu jeden z nejzajímavějších. Podivný muž žijící u opuštěného lomu po vás požaduje skutečně velké množství pér z harpie. Poté co mu donesete vše, co žádá, uvidíte skutečně zajímavé překvapení. Škoda je že když si zvolíte cestu Vernona Roche, tak nemáte tolik úkolů na cestě lovce netvorů.

Pro ty, kteří se snad bojí, že by naprosto zmizela oblíbená možnost volby, je uklidňující, že Geralt má stále před sebou desítky rozhodnutí, které mohou kdykoliv změnit příběh k nepoznání. Nyní se vám ukazují krátké kreslené videa, jenž ukazují váhu vašeho rozhodnutí na pomyslných miskách osudu. Někdy vaše volba někomu zachrání život, jindy zas ušetří váš drahocenný čas.

Hlavní linie je ale o něco dynamičtější než v minulém díle. Což beru jako velké plus, protože hráč již nebude nucen 25 hodin běhat od čerta k ďáblu. Škoda jen, že to zkracuje herní dobu právě o 25 hodin, jenž byly k dispozici v minulém dílu. Je celkem smutné, že se již v prvním aktu rozdělí. Hráč ztrácí možnost poznat při prvním průchodu většinu míst z druhé větve příběhu. Neutralita zde jednoduše nemá tolik prostoru jako dříve. Vedlejší úkoly zde nejsou moc obsáhlé a prakticky se vezou na stejné vlně dynamiky jako primární větev příběhu.

Boží soud
Boží soud

Pitva netvora

Jak jsou na tom netvoři? Jejich skladba se značně změnila, z původní sestavy zůstali snad jen utopenci. Nová paleta ale za tou starou nepokulhává, je tvořena obřím hmyzem, společností nekkerů a řadou padlých válečníků. V průchodu příběhem si užijete také souboje s bossy. Ti jsou podle některých moc slabí. Tato myšlenka se dá říct, ale jen u prvního z nich a to u Kayrana. U něj vám skutečně stačí pár úskoků a jeho smrt je prakticky zaručena.

Při jejich lovu můžete získat informace jak z knih, jako to bylo v minulosti, ale také i pomocí zabíjení jedinců daného druhu. Čím více jich padne vaším mečem, tím informovanější budete. Pro příklad po zmasakrování určitého počtu enriag zjišťujete, že jediná možnost jak zredukovat jejich počty je zabít královnu. Ta se však objeví jen za předpokladu, že začnete likvidovat její hnízdo.

Lov nese ovoce
Lov nese ovoce

Neuplný návrat

Ti z nás, kteří započali série Zaklínače poctivě prvním dílem. A schovali si uložené pozice. Budou mít na začátku hry pár nepatrných a celkem zanedbatelných bonusů v podobě předešlé výbavy. Po chvíli ale zjistíte, že každý meč či zbroj má lepší statistiky než legendární předměty (runový Sihill z Mahakamu), za které jste minule tak bojovali. Některé z vás překvapí při probuzení, že neležíte vedle své milované Shani ale Triss, na kterou vaše volba nepadla.

Nový díl přináší jak staré, tak i nové postavy, které zaklínač zná ze svých dobrodružství. Znovu se vrací nádherná Triss spolu s dobromyslným Zoltanem. Přibydou jak charaktery z knih zastoupené převážně čarodějkami a králi, tak i osobnosti pro vás zcela nové. Například vůdce Scoia'tael Yorveth spolu s jeho nepřítelem Vernonem Rochem. Ten vede oddíl potírající právě elfí komanda. Mezi nejdůležitější z charakterů patří jistě Letho. Zaklínač z cechu Zmije. Jeho akce vás budou provázet prakticky celým příběhem.

Sihill a Vránova zbroj
Sihill a Vránova zbroj

Kritika těch, kteří si stěžovali, že zaklínač má jen dva meče po větší část hry, byla vyslyšena. Nyní sice máte stále jen dva meče, ale jejich vzhled je dost pestrý na to, abyste si s nimi bez problému naplnili celou zbrojnici a nikdo by si nestěžoval na podobnost či dvojníka své oblíbené čepele. Já jsem si asi nejvíce oblíbil železný Vranský meč.

Jejich možnosti jsou rozšířeny také díky rozsáhlému systému craftingu. Vytváření mečů, zbrojí a jiných předmětů z ostatků netvorů vám dává mnoho možností k tomu, jak vylepšovat zaklínačskou výzbroj. Již v režimu alchymie nevytváříte jen elixíry, masti a bomby, ale i šikovná pasti, které dokáží protivníka odstavit či dokonce zabít.

Velmistr Řádu planoucí růže Sigfried z Denesle
Velmistr Řádu planoucí růže Sigfried z Denesle

Hazard cesta k bohatství

Hra je protkána řadou jak povedených, tak i ne moc vydařených miniher. Ty zde slouží jako výborná možnost přivydělání bez ztráty jediné kapky krve, pokud ovšem nejdete zrovna do rvačky za peníze. Kostky zde dostávají menší vylepšení v tom, že máte možnost si hodit sám za sebe, díky čemuž se nemusíte spoléhat na počítač jako v prvním díle. A aby bylo kde peníze utratit, znovu je tu velká řádka obchodů a prostitutek. Od nich již nedostáváte jen kartičky, ale přímo menší pornografický zážitek.

K minihrám a tomuto dílu patří fast eventy. Ty pro vás znamenají spoustu otravného klikání či mačkání určitých tlačítek v eventu, který je právě vyžaduje. U přivýdělků by se to dalo ještě zkousnout, ale když vám tyto momenty zasahují i do hlavního příběhu, tak vás to nejednou neskutečně naštve. Již ze začátku hry se objeví pár takových momentů. Na hradě například utíkáte před drakem je potřeba rychle stlačovat levé tlačítko myši, když jej však nestlačujete dostatečně rychle, postavy nejsou schopny se schovat, takže uhoří v ohni, jenž vychází z dračího chřtánu. Takových momentů je ve hře spousta a občas mi kazili celkový prožitek.

A aby ani nadšenci soubojů a krve nebyly ochuzeni, je zde mimo herní minihra v podobě arény, kde proti vám nabíhají různé typy nepřátel. Vaše score se pomalu započítává a když jste skutečně dobří, uvidíte se dokonce i v internetovém žebříčku.

Staré dobré kostky
Staré dobré kostky

Dynamický combat a podivný stealth

Soubojový systém v tomto díle dostal chuť šťavnatého steaku, do kterého se milovníci akce s radostí zakousnou. Oproti prvnímu dílu již nestojíte jen na místě a nemačkáte tlačítka do rytmu svítícího meče. Combat jako by prošel evolucí obřích rozměrů. Pohyb, krytí a rány ve správnou chvíli jsou nyní cesty k vítězství. Stání na místě a máchání mečem už prostě vyšlo z módy a ti, kteří ho chtějí praktikovat po pár soubojích, jenž skončí jejich smrtí, zjistí, že bez toho aby se hýbali, nevyjdou ani z prologu. Je sice pravda, že souboje jsou občas dost náročné při střetnutí s více protivníky, ale tak to prostě je. Hra vás tím pádem více nutí používat znamení. Ty prošli menší změnou a jejich využití je nyní daleko častější než v prvním díle.

O krev rozhodně nepříjdete
O krev rozhodně nepříjdete

Alchymie spolu se stromem dovedností získávají také naprosto novou podobu. Začnu tedy lektvary. Oproti minulému dílu hra prochází změnou a pití elixírů je možno jen v momentech meditace. Váš hrdina se tím pádem na každý souboj připravuje dlouho dopředu, již zde není žádné pití Vlaštovky při souboji. Meditovat již nemusíte u ohně, ale prakticky kdekoliv, kde jste podle vašeho uvážení v bezpečí. Při meditaci znovu máte možnost nastavit si vlastnosti svého hrdiny podle toho, jak jen se vám zlíbí. První ale musíte vyplnit sedm základních vlastností a až poté se můžete vrhnout na tři propracované větve, které zahrnují cestu meče, cestu znamení a mutageny. Každá z nich má na svém konci dovednost, jenž vás dokáže skutečně ohromit. Například cesta znamení dostává nové kouzlo, které kolem vás vytvoří pole, v němž se čas bude pohybovat pomaleji.

Heliontrop v akci
Heliontrop v akci

Hra krom krvavého máchání s mečem a používání znamení, nabízí i tiší variantu v podobě stealthu. Pokus o cestu tichošlápka ale Geraltovi moc nejde. Naše postava totiž nedostala tlačítko, kterým by se mohla skrčit popřípadě se jednoduše ukrýt. Stealth path se jí dostává jen v případě, že je blízko předmětu, za kterým by se mohl schovat anebo zhasnutého světla, jenž ho zcela ukryje. Tím pádem se občas stávají nehody, kdy Geralt z neznámého důvodu vykoukne a tím například pokazí hru, u niž jste neudělali do tohoto momentu absolutní hlouposti ani jednu chybu. Při jednom z achievmentů máte v ten okamžik touhu vyhodit počítač spolu s milým zaklínačem z okna. Když autoři nechtějí tento aspekt dělat pořádně, tak ať ho nedělají vůbec. Doufám, že se mu v příštím díle vyhnou velkým obloukem.

Pěkné sny
Pěkné sny

A zase ta optimalizace

Znovu jeden velký koridor. Hra je znovu ve stejném rozdělení mapy jako minule. Problém je ten, že se vám plocha, na které byla mapa rozprostřena, ještě zmenšil.  Stahující se koridorová smyčka jde ještě více cítit, když se podíváte na počet lokací, které s Geraltem navštívíte. Již vás nečekají bažiny, louky a pláně, ale jen Flotsamský les v kterém kapacita netvorů občas praská ve švech. Tento zápor však vyvažuje výborné grafické zpracování všech lokací.

Jak u prvního dílu, tak i u druhého se setkáváme s problémem neoptimalizované hry. Vysoké detaily dělají občas potíže i silnějším strojům a hráč si tím pádem nemůže pořádně vychutnat prožitek ze hry. Naštěstí ale autoři nabízí možnost nastavit si detaily podle svého uvážení. Takže pokud vaše PC nápor Zaklínače nezvládá, určitě doporučuji trošku stáhnout detaily.

Bitva která nikdy neskončí
Bitva která nikdy neskončí

Někdo to rád těžké

Zaklínač je celkem těžká hra. Popravdě bych ho ze začátku doporučil hrát na střední obtížnost. Pro ty co s tímto žánrem velké zkušenosti nemají, je to nejlepší volba. Proč? Combat je zde sice vyřešen hodně povedeně, ale i přesto při zvolení těžší obtížnosti někdy dostáváte tak na frak, že vám občas po desáté smrti ukápne slza smutku. Pro lepší prožitek a celkově klidnější gameplay, je střední cesta to pravé. Náročnější hráči jistě ocení i Temnou obtížnost, při níž dostanete do rukou nové předměty, které při normální úrovni hry neuvidíte.

Ti, kteří milují výzvy a mají s tímto titulem už zkušenosti, mohou jít náročnější cestou. Jako jedna z mála nabízí tato hra průchod na jeden jediný život. V moment kdy spustíte tuto obtížnost, musíte jednoduše využít všechny možnosti a dovednosti, které máte vy a vaše postava po ruce. Zaklínač se pro vás stane šachovou partií, kterou jednoduše nebudete chtít prohrát. Je to výborná volba v případě, že hledáte skutečnou výzvu a hra samotná vás svou nenáročností již nudí.

Zabít Geralta je skutečně oříšek
Zabít Geralta je skutečně oříšek

Meč osudu

Hra má skutečně něco do sebe i přes řadu chyb, je to titul hodný obdivu. Legendární příběh pokračuje a vy se dozvídáte více o své minulosti. Každou novinku přijímáte se skutečným nadšením. Soubojový systém se posunul o kus dál, dává vám skutečný prožitek středověku. Řada netvorů a postav příběhu dokreslují výbornou atmosféru příběhu snad k naprosté dokonalosti. Pro mě zde není jiná možnost než titul doporučit snad každému milovníkovy kvalitního a hlavně náročného RPG.

Pro ty kteří se těší na následující třetí díl anebo nestihli recenzi prvního Zaklínače odkaz zde

Geralt je tu za pár měsíců jako na koni
Geralt je tu za pár měsíců jako na koni

Pro ty kteří se těší na následující třetí díl s podtitulem Divoký hon anebo nestihli recenzi prvního Zaklínače, stačí jen kliknout na jejich odkaz a můžete se ponořit do informací o vašem oblíbeném titulu.

Zaklínač 2 na PC, Xbox 360 Hodnocení hry
Skóre hry 8 8/10
Zaklínač 2
» Více o hře
Líbí se mi
  • Výborná návaznost na první díl
  • Příběh je znovu částečně napojen na knižní ságu
  • Herní charaktery mají něco do sebe ( Geralt, Triss, Letho)
  • Skutečně povedený dynamický soubojový systém
  • Grafická stránka hry vám občas vezme dech
  • Madman aneb hra na jeden pokus
  • Desing mečů a zbroje
  • Nová monstra a epické souboje s bosy
  • Více možností jak si s Geraltem pohrát
  • Méně běhání ale víc akce
  • Cesta znamení má větší využití již zde není jako doplněk
  • Informace o lovu díky zabíjení monster
Vadí mi
  • Optimalizace
  • Znovu koridor
  • Malý počet lokací
  • Celkem nepřehledný inventář
  • Fast eventy (ty v této hře skutečně nesnáším)
  • Herní doba je o polovinu kratší než v prvním dílu
  • Pokus o stealth
Verdikt: Druhý díl zaklínače zdatně navazuje na úspěch prvního dílu a v určitých aspektech ho i v něčem předčí. Ale jako recenzent nemohu přehlížet některé nedostatky, které hra i přes svou dokonalost má. Ale i přesto se na další dobrodružství Geralta budu s nadšením těšit.
Tisk
Hodnocení:
( Zbývá 8 hlasů pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
Zaklínač 2 na PCScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Zaklínač 2 Screenshot ze hry Zaklínač 2 Screenshot ze hry Zaklínač 2 Screenshot ze hry Zaklínač 2 Screenshot ze hry Zaklínač 2 Screenshot ze hry Zaklínač 2 Screenshot ze hry Zaklínač 2 Screenshot ze hry Zaklínač 2
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Recenze: Zaklínač 2: Vrahové králů - Legenda pokračuje
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Lišák    ThainDegu: Mam dvoujádro, 4 GB operačku, Gigabyte GeForce GT 220 kartu a 1 TB pevný disk. Jedině monitor je celkem ok - LED, Full HD, od Asusu (stál něco kolem 4 tis. ) . Zaklínače dvojku rozjedu též na minimální detaily.Lišáklisak29188    17.6.2014 20:29 Lišák

ThainDegu: Mam dvoujádro, 4 GB operačku, Gigabyte GeForce GT 220 kartu a 1 TB pevný disk. Jedině monitor je celkem ok - LED, Full HD, od Asusu (stál něco kolem 4 tis. ) . Zaklínače dvojku rozjedu též na minimální detaily.

Geralt z Rivie    No, s tou mou kanceliřskou grafikou GT640, nevim jestli bych to dal na max i kdyby byla optimalizace sebelepší.Geralt z Riviegeralt-z-rivie17274    17.6.2014 20:26 Geralt z Rivie

No, s tou mou kanceliřskou grafikou GT640, nevim jestli bych to dal na max i kdyby byla optimalizace sebelepší.

ThainDegu člen redakce    Geralt z Rivie: Nebýt té podělané optimalizace tak by ti jela možná i na max :) Osobně doufám že stejný problém nepostihne i 3 :( Byla by to velká škodaThainDeguthaindegu27578    17.6.2014 20:22 ThainDegu

Geralt z Rivie: Nebýt té podělané optimalizace tak by ti jela možná i na max :) Osobně doufám že stejný problém nepostihne i 3 :( Byla by to velká škoda

Geralt z Rivie    Tak historickou relikvii úplně nemám, ale Zaklínače 2 rozjedu na minimální a jsem rád, že jsem rád. :)Geralt z Riviegeralt-z-rivie17274    17.6.2014 20:21 Geralt z Rivie

Tak historickou relikvii úplně nemám, ale Zaklínače 2 rozjedu na minimální a jsem rád, že jsem rád. :)

ThainDegu člen redakce    Lišák: A co máš doma za kousek. Tabulku z hlíny a nebo lepší kalkulačku ? :)ThainDeguthaindegu27578    17.6.2014 20:20 ThainDegu

Lišák: A co máš doma za kousek. Tabulku z hlíny a nebo lepší kalkulačku ? :)

Lišák    Geralt z Rivie: Potřebuju rovněž upgradovat tu mojí historickou relikvii. :-)Lišáklisak29188    17.6.2014 20:17 Lišák

Geralt z Rivie: Potřebuju rovněž upgradovat tu mojí historickou relikvii. :-)

Geralt z Rivie    Já to mám s grafikou taky tak, ale moc jsem tu edici chtěl :DGeralt z Riviegeralt-z-rivie17274    17.6.2014 20:09 Geralt z Rivie

Já to mám s grafikou taky tak, ale moc jsem tu edici chtěl :D

ThainDegu člen redakce    Geralt z Rivie: Ja uvažuju nad novou grafikou a chlazením takže na ní nezbyl cash :DThainDeguthaindegu27578    17.6.2014 20:07 ThainDegu

Geralt z Rivie: Ja uvažuju nad novou grafikou a chlazením takže na ní nezbyl cash :D

Lelanka    Geralt z Rivie: Yop. Ich. :)Lelankalelanka10911    17.6.2014 19:50 Lelanka

Geralt z Rivie: Yop. Ich. :)

Geralt z Rivie    Zeptám se pro zajímavost. Má někdo z vás předobjednánou sběratelku? :)Geralt z Riviegeralt-z-rivie17274    17.6.2014 19:23 Geralt z Rivie

Zeptám se pro zajímavost. Má někdo z vás předobjednánou sběratelku? :)

Lišák    ThainDegu: Na rozdíl od tebe na to bohužel nemám talent. Už u psaní školních úvah a slohů jsem vyloženě trpěl :-) . Závidím takto aktivním členům komunity a obdivuju jejich nadšení (např. různí blogeři jako třeba ty, modeři, tvorba Miracle of Sound, Malukah, Angry Joea atd. )Lišáklisak29188    17.6.2014 18:10 Lišák

ThainDegu: Na rozdíl od tebe na to bohužel nemám talent. Už u psaní školních úvah a slohů jsem vyloženě trpěl :-) . Závidím takto aktivním členům komunity a obdivuju jejich nadšení (např. různí blogeři jako třeba ty, modeři, tvorba Miracle of Sound, Malukah, Angry Joea atd. )

ThainDegu člen redakce    Lišák: Nechceš se také pustit do nějakého zajímavého článku ?ThainDeguthaindegu27578    17.6.2014 18:01 ThainDegu

Lišák: Nechceš se také pustit do nějakého zajímavého článku ?

Lišák    ThainDegu: Se divím, že toho ještě nemáš dost :-) . Určitě se něco najde až vyjdou další články, nová povídková kniha či hra samotná.Lišáklisak29188    17.6.2014 17:45 Lišák

ThainDegu: Se divím, že toho ještě nemáš dost :-) . Určitě se něco najde až vyjdou další články, nová povídková kniha či hra samotná.

ThainDegu člen redakce    Lišák: Jakou Witcher debatu povedeme příště?ThainDeguthaindegu27578    17.6.2014 17:33 ThainDegu

Lišák: Jakou Witcher debatu povedeme příště?

Lišák    ThainDegu: ty seš fakt pako :D, mluvím samozřejmě o jejich řemesluLišáklisak29188    17.6.2014 17:22 Lišák

ThainDegu: ty seš fakt pako :D, mluvím samozřejmě o jejich řemeslu

ThainDegu člen redakce    Lišák: Už bylo po výprodeji říkáš ? :DThainDeguthaindegu27578    17.6.2014 17:20 ThainDegu

Lišák: Už bylo po výprodeji říkáš ? :D

Lišák    ThainDegu: No jasně, určitě si vždy hrál jen hry doporučené pro tvůj věk, to známe :D. K tomu Bonhartovi - máš pravdu, že s ním nemůžu Renfri srovnávat, zase ale nešlo o nějakou náplavu, kterou by zaklínač sundal na jedno máchnutí mečem jako jiné před tím. S tím zaklínačským výcvikem se možná mýlíme. Nejde mi totiž na mysli, proč by jinak nepodstoupil zkoušku trav (u Ciri je to trochu jiný případ, navíc to bylo v období, kdy o zaklínače už nebyl takový zájem) .Lišáklisak29188    17.6.2014 17:18 Lišák

ThainDegu: No jasně, určitě si vždy hrál jen hry doporučené pro tvůj věk, to známe :D. K tomu Bonhartovi - máš pravdu, že s ním nemůžu Renfri srovnávat, zase ale nešlo o nějakou náplavu, kterou by zaklínač sundal na jedno máchnutí mečem jako jiné před tím. S tím zaklínačským výcvikem se možná mýlíme. Nejde mi totiž na mysli, proč by jinak nepodstoupil zkoušku trav (u Ciri je to trochu jiný případ, navíc to bylo v období, kdy o zaklínače už nebyl takový zájem) .

Lelanka    Ok :D To jsem ráda... Už aby tu byl Witcher 3 :DLelankalelanka10911    17.6.2014 17:16 Lelanka

Ok :D To jsem ráda... Už aby tu byl Witcher 3 :D

ThainDegu člen redakce    Lišák: Ještě že sem malej jen jako jinak by mi maminka nedovolila si Zaklínače zahrát :D
Chtěl sem nazor na toho Bonharta :D
ThainDeguthaindegu27578
    17.6.2014 17:10
ThainDegu

Lišák: Ještě že sem malej jen jako jinak by mi maminka nedovolila si Zaklínače zahrát :D
Chtěl sem nazor na toho Bonharta :D

Lišák    ThainDegu: Fakt jako malej, ale to by jsi nebyl prostě ty :DLišáklisak29188    17.6.2014 17:08 Lišák

ThainDegu: Fakt jako malej, ale to by jsi nebyl prostě ty :D

ThainDegu člen redakce    Lelanka: Tvůj názor je vždy vítán :)
Lišááákuuu : P
ThainDeguthaindegu27578
    17.6.2014 17:06
ThainDegu

Lelanka: Tvůj názor je vždy vítán :)
Lišááákuuu : P

Lišák    Lelanka: Nemáš vůbec zač, rovněž díky za tvůj :-)Lišáklisak29188    17.6.2014 16:49 Lišák

Lelanka: Nemáš vůbec zač, rovněž díky za tvůj :-)

Lelanka    Jen jsem chtěla znát váš názor, díky. :) Zaklínač (první díl) je taky skvělý, všechny díly jsou a doufám, že i ten třetí bude aspoň stejně tak dobrý.Lelankalelanka10911    17.6.2014 16:46 Lelanka

Jen jsem chtěla znát váš názor, díky. :) Zaklínač (první díl) je taky skvělý, všechny díly jsou a doufám, že i ten třetí bude aspoň stejně tak dobrý.

Lišák   1x   Lelanka: Musím se přidat ke Geraltovi - prvnímu dílu dávám přednost již kvůli zmíněné atmosféře a prostředí spolu s mytologií nám bližšímu (člověk má pocit jako když si opravdu vyjde na louku či pole - bydlím v malém městě a mám tyhle destinace včetně lesa celkem po ruce; zvlášť pěkné jsou večerní či noční procházky, zejména v létě nebo na jaře. )Lišáklisak29188    17.6.2014 16:37 Lišák

Lelanka: Musím se přidat ke Geraltovi - prvnímu dílu dávám přednost již kvůli zmíněné atmosféře a prostředí spolu s mytologií nám bližšímu (člověk má pocit jako když si opravdu vyjde na louku či pole - bydlím v malém městě a mám tyhle destinace včetně lesa celkem po ruce; zvlášť pěkné jsou večerní či noční procházky, zejména v létě nebo na jaře. )

ThainDegu člen redakce    Lelanka: První díl se mi více libí po stránce herní plochy, příběhu a samozřejmě atmosféry. Druhý díl jde sice podobnou cestou ale zde zase upředňostnuji soubojový systém a vylepšená znamení spolu s zajímavou příběhovou zápletkou. Je těžké si vybrat ale nakonec má volba padne na první díl.
Lišák: Renfri není možno srovnávat s Bonhartem. Ta neměla proti zaklínači jednou šanci. Narozdíl od Bonharta kterému se na krku už pár přívěsků houpalo. Jeden měl podobu gryfa u zbytku nevím :D. Takže je možné že Bonhart prošel výcvikem v Kear Morhen
ThainDeguthaindegu27578
    17.6.2014 16:31
ThainDegu

Lelanka: První díl se mi více libí po stránce herní plochy, příběhu a samozřejmě atmosféry. Druhý díl jde sice podobnou cestou ale zde zase upředňostnuji soubojový systém a vylepšená znamení spolu s zajímavou příběhovou zápletkou. Je těžké si vybrat ale nakonec má volba padne na první díl.
Lišák: Renfri není možno srovnávat s Bonhartem. Ta neměla proti zaklínači jednou šanci. Narozdíl od Bonharta kterému se na krku už pár přívěsků houpalo. Jeden měl podobu gryfa u zbytku nevím :D. Takže je možné že Bonhart prošel výcvikem v Kear Morhen

Lelanka    Geralt: :) To já mám asi radši dvojku. Ve dvojce se mi víc líbil a víc ke mně "sedl" ten bojový systém a taky víc líbilo, že ty vztahy byly takový "rozvinutější"... nevím moc jak jinak to napsat.Lelankalelanka10911    17.6.2014 16:28 Lelanka

Geralt: :) To já mám asi radši dvojku. Ve dvojce se mi víc líbil a víc ke mně "sedl" ten bojový systém a taky víc líbilo, že ty vztahy byly takový "rozvinutější"... nevím moc jak jinak to napsat.

Geralt z Rivie   1x   Já mám teda o trošku radši jedničku. Jednička byla víc slovanská a to se mi líbilo víc. Ale dvojka se taky skvostná, o tom není pochyb. :)Geralt z Riviegeralt-z-rivie17274    17.6.2014 16:17 Geralt z Rivie

Já mám teda o trošku radši jedničku. Jednička byla víc slovanská a to se mi líbilo víc. Ale dvojka se taky skvostná, o tom není pochyb. :)

Lelanka    Opět hezká recenze. :) Můžu se zeptat, jaký díl Zaklínače máš radši, nebo je máš stejně? :)Lelankalelanka10911    17.6.2014 16:11 Lelanka

Opět hezká recenze. :) Můžu se zeptat, jaký díl Zaklínače máš radši, nebo je máš stejně? :)

Lišák    ThainDegu: Bohužel o jeho minulosti se asi víc nedozvíme. Možná, že ho taky vytrénovali zaklínači jako Ciri, resp. někdo, kdo mu dával pořádně do těla. Třeba Renfri uměla bojovat též obstojně a nebyla zaklínačkou.Lišáklisak29188    17.6.2014 13:42 Lišák

ThainDegu: Bohužel o jeho minulosti se asi víc nedozvíme. Možná, že ho taky vytrénovali zaklínači jako Ciri, resp. někdo, kdo mu dával pořádně do těla. Třeba Renfri uměla bojovat též obstojně a nebyla zaklínačkou.Komentář byl autorem naposledy upraven 17.6.2014 14:16

Původní verze před úpravami:ThainDegu: Bohužel o jeho minulosti se asi víc nedozvíme, možná, že ho taky vytrénovali jako Ciri.

ThainDegu člen redakce    Lišák: Udivilo mě že to není zaklínačThainDeguthaindegu27578    17.6.2014 13:37 ThainDegu

Lišák: Udivilo mě že to není zaklínač