Uživatel nepřihlášen
Myšlenky a recenze Thaina Degu
RSS kanál blogu
Píše: ThainDegu - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Myšlenky a recenze Thaina Degu

Preview: DayZ - Král survivalu?

Pondělí 25.8.2014 08:50 - Autor: ThainDegu
To se mi líbí

Preview: DayZ - Král survivalu?Jako recenzenta a zapáleného hráče mě skutečně zajímal svět DayZ. Hodně se o něm mluvilo a hodnocení byla většinou pozitivní. Setkal jsem se ale i s těmi, kteří popisovali svět jako prázdné místo bez většího potenciálu. Jednoduše řečeno přehypovaný titul. Možná i proto jsem se rozhodl, že se přesvědčím na vlastní kůži a zjistím, jak na tom tento zombie survival vlastně je.

Simulace přežití

DayZ pro mě začalo v menu. Nastavil jsem si postavu a vybral server a pustil se do hraní. Jakožto na nováčka ve světě BI na mě Chernarus jako celek udělal velký dojem. Mapa je zde hodně rozlehlá a postapokaliptická atmosféra na hráče dýchá snad z každého místa, které objeví.

Poté, co se trošku rozkoukáte na mapě, je potřeba obstarat základní životní potřeby. Vodu, jídlo a zbraň. Po prohledání města najdete větší část toho, co potřebujete. Potraviny jsou zde zastoupeny ovocem a konzervami, které vydrží o poznání déle než čerstvá rostlinná strava. Pro ty co mají smůlu při hledání v domech je tu i příroda, ale bobulky v ní občas nejsou zrovna tím, co by prospělo vašemu žaludku. Příjem tekutin zajišťují plechovky koly, sušené mléko a jezírka. Zbraně a střelivo se nachází ve větším množství hlavně na základnách povětšinou ukrytých v lesích.

Celkově hra nabízí širokou paletu předmětů, které se dají využít řadou různých způsobů. Oblečení je potřeba na výrobu obvazů, ty zastavují krvácení a zachraňují vás od nepříjemné smrti způsobené povětšinou pařáty zombie. Sekera je například dobrá k otevírání plechovek s jídlem.


Obrovský prostor

Jelikož je mapa rozsáhlá, tak jsou na ní rozestaveny města, vesnice a osamělé samoty. Většinou jsou od sebe jednotlivé osídlení vzdáleny celkem hodně slušnou řádkou kilometrů. Prozatím ve hře však není jiný způsob dopravy než pomocí vašich nohou. Časem budou naštěstí přidána auta a jiné prostředky rychlejší přepravy. Prozatím mi cesta na místo, kde si mí známí vybudovali základnu, zabrala asi pět hodin. Výprava to hodně náročná a hra mi nedala nic zadarmo. Spíše mi neustále vše brala. Cesty a ani města totiž nejsou zrovna bezpečné.

V případě smrti se většinou respawnete na opačném konci mapy, takže vzhledem k vzdálenosti mezi místem úmrtí a spawnem se většinou vyplatí spáchat s vaší postavou sebevraždu. Nemá smysl totiž běžet deset kilometrů, jelikož vás pravděpodobně znovu něco zabije.


Armáda nemrtvých

Nepřátelé se zde dělí na dvě skupiny. Živé hráče a nemrtvé zombie, které touží po lidském mase víc než tlusté děti po čokoládě. Náš druh by pro nás nemusel být hrozbou, jelikož má možnosti jak se mezi sebou vypořádat bez jediné kapky krve. Díky provazům, želízkám a pytlům na hlavu. To bychom ovšem nesměli být tak extrémně konfliktní a krvelační. Je pravděpodobné, že vždy když potkáte člověka, tak se vaše setkání zvrhne v krvavou řež. Většinou vyhraje ten, který bude mít v ruce nabytou zbraň. Občas se stane, že narazíte na přátelskou osobu, která netouží jen po vašich předmětech či životě. Ale taková situace nastává skutečně vzácně. Většinou totiž spíše čekají na vyvýšeném místě a při první příležitosti vám pošlou kulku přímo mezi oči.


Nemrtvý se dělí na dvě skupiny. Normální chodci pohybující se po dvou a zdegenerované příšery podobné lidem, které běhají po čtyřech. Dávejte si na ně pozor, když vás spatří, jsou ochotní s vámi jít dlouhé kilometry. Krom vytrvalosti mají ještě pár dalších super schopností. Nebo lépe řečeno bugů. Dokáží vám totiž uškodit i po smrti anebo skrz zamčené dveře. Tím pádem nejste nikde v bezpečí.

Po prvním škrábnutí od zombie většinou začnete krvácet. Vaše postava má zřejmě problém se srážlivostí krve. Jinak si nedokážu vysvětlit to, že i přes malou ranku na vašem těle jednoduše vykrvácíte. Spáry nemrtvých jsou zřejmě napuštěny jedem, který vytváří ránu, jenž se bez obvazů nezacelí.


Něco tu schází

Poté, co jsem se dostal do menu, měla hra možnost ještě jednou spadnout. Po následném nastartování jsem se konečně dostal do světa DayZ. Působil na mě celkem zajímavě. Škoda jen, že optimalizace a celkově grafická stránka nejsou zrovna silné základní kameny, na kterých by se zde dalo stavět. Jiné survival tituly mi v tomto směru rozhodně nabídly víc. Pro příklad bych uvedl The Forest či dokonce i ne moc povedený Nether, který si hraje na dokončenou hru.

DayZ podle mě postrádá větší smysl pro delší dobu hraní. Jelikož nedává moc šancí k rozvoji. Dvanáct hodin hrajete a snažíte se nedělat chyby a pak vás odpráskne maník, který s rukou v kalhotách čeká na všechny přeživší, co jdou okolo. A vzhledem k rozloze celé mapy a random spawnu vás to v ten moment naštve tolik, že hru na několik hodin či dokonce dní vypnete. Popřípadě vás zabije buglá zombie útočící skrz dveře či zeď. Hráč by měl být sice opatrný a dávat si pozor, ale aby prošel celou Černorus beze smrti, musel by mít na sobě pravděpodobně neviditelný plášť, kterým disponoval Harry Potter. Jinak si totiž díky frekvenci ostřelovačů klidný průchod nedokážu představit.

Jaký je tedy prozatím princip survivalu v DayZ? Jíst, pít a zabíjet. Nic víc prozatím očekávat nemůžete. Vaše postava je plně závislá na městech či vesnicích, jelikož plody lesa nejsou nejlepším způsobem, jak zahnat hlad.


Přežiješ?

Hra je prozatím ve stádiu early access, takže některé negativa, která jsem o pár řádků výš vypsal, se mohou časem změnit v pozitivní aspekty. Nic se v těchto momentech nedá určit zcela sto procentně. I přes špatnou optimalizaci a bugy jsem si DayZ celkem užil. Bez problému ho mohu již v tuto chvíli doporučit hráčům, kteří hledají zajímavý survival, od kterého moc nečekají. Jde zde čistě jen o přežití ve skutečně surovém světě, který nikomu nedá nic zadarmo. Milovníci tohoto žánru se tedy mají na co těšit. Jediné v co skutečně doufám je to, aby tento titul nedopadl jako jiné ea survivaly, které vychází nedodělané a bugy se v nich prakticky po vydání již neřeší.


DayZ na PC Hodnocení hry
Těším se
  • Zajímavý svět
  • Povedený crafting
  • Nová setkání
  • Auta a jiné způsoby rychlejšího cestování
  • Lov zvěře a nemrtvých
Bojím se
  • Komunity
  • Že hra stále bude postrádat větší důvod v ní zůstat
  • Nedodělané hry i po vydání
Shrnutí: Na trhu je spousta survival her. DayZ je podle mého mírně přeceňován. Časem se možná stanem králem tohoto žánru ale prozatím na mě působí dost průměrným dojmem. Autoři prakticky shrábly peníze a práce nejde moc vidět.
Tisk
Hodnocení:
( Zbývá 8 hlasů pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
DayZ na PCScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry DayZ Screenshot ze hry DayZ Screenshot ze hry DayZ Screenshot ze hry DayZ Screenshot ze hry DayZ Screenshot ze hry DayZ Screenshot ze hry DayZ Screenshot ze hry DayZ
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Preview: DayZ - Král survivalu?
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
dez1nd    zombie survival s nefunkcnimy zombiky :D jako zavody aut s nefungujicimi auty...dez1nddez1nd12443    27.8.2014 07:21 dez1nd

zombie survival s nefunkcnimy zombiky :D jako zavody aut s nefungujicimi auty...

Phase   1x   ono sa to aj tak vsetko zmeni, aspon dufam, vojensky loot by mal byt obmedzeny, a silne zbrane by mali byt fakt rare, cize vacsina dnesnych banditov, uz nebude tak nebezpecna, ale osobne si myslim ze sa objavi zrejme novy sposob sikany, je to proste v ludoch, ciastocne to odzrkadluje povahu ludi, i ked si myslim ze vacsina z tych deciek co si tam mastia ego, by v reale mali nasrane v gatiach.... inac recenzia je pekna, tie zvierata tam skutocne su uz velmi dlho, ale osobne som ocakaval ze dokazu nasytit viac, ako davaju, a ano bugy su otravne, ale tie tam budu este velmi dlho, pretoze beta je v nedohladne, ale staci si na ne iba zvyknut a naucit sa im vyhybat a ta hra je potom ok, i ked je pravda ze som ju tiez uz nejaky ten tyzden nehral, lebo ma pohltil konkurencny mod, altis life, v ktorom som nasiel vela zaujimaveho, hlavne veci ktore by mohli byt aj v dayz raz, dufam ze tam teda nieco podobne bude...napriklad nieco ako je procesing v altise a obchod, tak by mohlo byt nieco v dayz, ze zoberieme partiu ludi, s autami, pojdeme napriec celou cernarusou po nieco, co potom niekam odnesieme, a nieco z toho budeme mat, alebo tak nejake take trochu misiePhasephase19275    26.8.2014 15:18 Phase

ono sa to aj tak vsetko zmeni, aspon dufam, vojensky loot by mal byt obmedzeny, a silne zbrane by mali byt fakt rare, cize vacsina dnesnych banditov, uz nebude tak nebezpecna, ale osobne si myslim ze sa objavi zrejme novy sposob sikany, je to proste v ludoch, ciastocne to odzrkadluje povahu ludi, i ked si myslim ze vacsina z tych deciek co si tam mastia ego, by v reale mali nasrane v gatiach.... inac recenzia je pekna, tie zvierata tam skutocne su uz velmi dlho, ale osobne som ocakaval ze dokazu nasytit viac, ako davaju, a ano bugy su otravne, ale tie tam budu este velmi dlho, pretoze beta je v nedohladne, ale staci si na ne iba zvyknut a naucit sa im vyhybat a ta hra je potom ok, i ked je pravda ze som ju tiez uz nejaky ten tyzden nehral, lebo ma pohltil konkurencny mod, altis life, v ktorom som nasiel vela zaujimaveho, hlavne veci ktore by mohli byt aj v dayz raz, dufam ze tam teda nieco podobne bude...napriklad nieco ako je procesing v altise a obchod, tak by mohlo byt nieco v dayz, ze zoberieme partiu ludi, s autami, pojdeme napriec celou cernarusou po nieco, co potom niekam odnesieme, a nieco z toho budeme mat, alebo tak nejake take trochu misie

SamFisher    no prostě na slušné hráče fakt narazíte jen jednou za čas.... já býval vždycky friendly, chodíval jsem vždycky ve skupinkách, kdy jsme si všichni pomáhali, jenže pokaždé se našel jeden idiot (9-ti letý fracek) , který prostě tuhle idylku dokázal ukončit :-) od té doby jedu sólo a když už mám zbraň , tak střílím vše na potkání.... nejlepší je ale mít full-gear a vyhýbáte se lidem a stejně vás zabije bug, který , když poskočíte, tak si zlomíte nohy a pak uý jen svítí hláška , , You are dead" :-D to dobře nasere, když ten gear sháníte pomalu měsíc :-) , ale myslím, že jak bude plná verze, tak se to bude hrát hodně luxusně :-)
FELZETh: zvířata tam jsou, ale batohy a jídlo z nich jde dělat jen na experimentalu, ne? :-)
SamFishersamfisher16017
    26.8.2014 15:07
SamFisher

no prostě na slušné hráče fakt narazíte jen jednou za čas.... já býval vždycky friendly, chodíval jsem vždycky ve skupinkách, kdy jsme si všichni pomáhali, jenže pokaždé se našel jeden idiot (9-ti letý fracek) , který prostě tuhle idylku dokázal ukončit :-) od té doby jedu sólo a když už mám zbraň , tak střílím vše na potkání.... nejlepší je ale mít full-gear a vyhýbáte se lidem a stejně vás zabije bug, který , když poskočíte, tak si zlomíte nohy a pak uý jen svítí hláška , , You are dead" :-D to dobře nasere, když ten gear sháníte pomalu měsíc :-) , ale myslím, že jak bude plná verze, tak se to bude hrát hodně luxusně :-)
FELZETh: zvířata tam jsou, ale batohy a jídlo z nich jde dělat jen na experimentalu, ne? :-)

FELZETh    Doporučuju hru občas uplně smazat a znovu nainstalovat. Zombíka v podlaze jsem neviděl už ani nepamatuju, přes zamčený dveře už vůbec ne, já je vždycky natahám do baráku a zavřu. Zvířata ve hře jsou, jdou z nich udělat dokonce i věci jako je baťoh (z divočáka) nebo jídlo. :shock:FELZEThfelzeth8633    26.8.2014 15:06 FELZETh

Doporučuju hru občas uplně smazat a znovu nainstalovat. Zombíka v podlaze jsem neviděl už ani nepamatuju, přes zamčený dveře už vůbec ne, já je vždycky natahám do baráku a zavřu. Zvířata ve hře jsou, jdou z nich udělat dokonce i věci jako je baťoh (z divočáka) nebo jídlo. :shock:

czmajkl     Double post, sorry.czmajklczmajkl12806    26.8.2014 14:55 czmajkl

Double post, sorry.Komentář byl autorem naposledy upraven 26.8.2014 15:53

Původní verze před úpravami:rronaldr: To je sice pravda, ale aspoň by tam mohl být systém perků, protože takhle ta cena toho "života" neexistuje, pouze cena lootu co má člověk na sobě.
Vajajo: To dává smysl :thumbup:

czmajkl    rronaldr: To je sice pravda, ale aspoň by tam mohl být systém perků, protože takhle ta cena toho "života" neexistuje, pouze cena lootu co má člověk na sobě.
Vajajo: To dává smysl :thumbup:
czmajklczmajkl12806
    26.8.2014 14:43
czmajkl

rronaldr: To je sice pravda, ale aspoň by tam mohl být systém perků, protože takhle ta cena toho "života" neexistuje, pouze cena lootu co má člověk na sobě.
Vajajo: To dává smysl :thumbup:

rronaldr   1x   Monkeyskunk: Systém karmy je uplná píčo*ina. Ta hra je survival a je jenom na tobě jak přežiješ. Aby to znevýhodnovalo hráče, kteří se rozhodli přežít zabíjením ostatních to by byla kokot*na první třídy.rronaldrrronaldr6910    26.8.2014 13:06 rronaldr

Monkeyskunk: Systém karmy je uplná píčo*ina. Ta hra je survival a je jenom na tobě jak přežiješ. Aby to znevýhodnovalo hráče, kteří se rozhodli přežít zabíjením ostatních to by byla kokot*na první třídy.

Monkeyskunk    Hlavně ze začátku takový lidi vůbec nebyli. Jenže když párkrát potkáte nějakýho blbečka, co si honí ego a střílí beze slova, už se k tomu budete stavět jinak. Lidi se pomalu ale jistě začli víc a víc bát o svůj gear a tak střílí beze slova na potkání už i ti, kteří by to chtěli hrát slušněj. Osobně doufám, že by to mohl spravit ten systém karmy, kdy by se takovým lidem snižovala šance na kvalitní loot, rychlejší krvácení nebo větší náchylnosti k nemocem a podobně. A samozřejmě pak přidat zombies, aby se člověk i bál vystřelit :-)Monkeyskunkmonkeyskunk6143    26.8.2014 12:28 Monkeyskunk

Hlavně ze začátku takový lidi vůbec nebyli. Jenže když párkrát potkáte nějakýho blbečka, co si honí ego a střílí beze slova, už se k tomu budete stavět jinak. Lidi se pomalu ale jistě začli víc a víc bát o svůj gear a tak střílí beze slova na potkání už i ti, kteří by to chtěli hrát slušněj. Osobně doufám, že by to mohl spravit ten systém karmy, kdy by se takovým lidem snižovala šance na kvalitní loot, rychlejší krvácení nebo větší náchylnosti k nemocem a podobně. A samozřejmě pak přidat zombies, aby se člověk i bál vystřelit :-)

ThainDegu člen redakce    SamFisher: Preview :D :D
Osobně mi přijde i celkem malý počet hráčů na tak gigantickou oblast
ThainDeguthaindegu27578
    26.8.2014 11:05
ThainDegu

SamFisher: Preview :D :D
Osobně mi přijde i celkem malý počet hráčů na tak gigantickou oblastKomentář byl autorem naposledy upraven 26.8.2014 11:11

Původní verze před úpravami:SamFisher: Preview :D :D

SamFisher   1x   pěkná recenze a když si najdeš friendly server, tak tě zabíjejí jen zombie, jelikož hráči dodržují pravidla... ( většinou němci, pak jsou servery, kde maník na tebe zařve , , friendly" a pak tě sejme.... a nejhorší komunitou jsou češi.... a hlavně tu hru k***í hackeři, co se bugujou do textur, nebo se teleportujou k tobě a sejmou tě...prostě hra je v alpha verzi a ten kdo pořídil, tak s tím musí počítat.... v plné už půjdou servery zamykat a banovat hráči :-)
odkaz ] :-D
SamFishersamfisher16017
    26.8.2014 09:57
SamFisher

pěkná recenze a když si najdeš friendly server, tak tě zabíjejí jen zombie, jelikož hráči dodržují pravidla... ( většinou němci, pak jsou servery, kde maník na tebe zařve , , friendly" a pak tě sejme.... a nejhorší komunitou jsou češi.... a hlavně tu hru k***í hackeři, co se bugujou do textur, nebo se teleportujou k tobě a sejmou tě...prostě hra je v alpha verzi a ten kdo pořídil, tak s tím musí počítat.... v plné už půjdou servery zamykat a banovat hráči :-)
odkaz ] :-DKomentář byl autorem naposledy upraven 26.8.2014 10:05

Původní verze před úpravami:pěkná recenze a když si najdeš friendly server, tak tě zabíjejí jen zombie, jelikož hráči dodržují pravidla...pak jsou servery, kde maník na tebe zařve , , friendly" a pak tě sejme.... a nejhorší komunitou jsou češi....

vajajo   1x   czmajkl: Pathfinding je v pohodě, ale ve hře jsou kolizní animace, které způsobují že tě může zombík hitovat přes zeď nebo prolézt dveřma. Naneštěstí se musí kvůli těmto problémům nahradit celý systém animací.vajajovajajo13735    25.8.2014 14:21 vajajo

czmajkl: Pathfinding je v pohodě, ale ve hře jsou kolizní animace, které způsobují že tě může zombík hitovat přes zeď nebo prolézt dveřma. Naneštěstí se musí kvůli těmto problémům nahradit celý systém animací.

czmajkl    Ne, bohužel pathfinding stále nefunguje jak má, ano zombie dokážou už většinou chodit po schodech a někdy se jim i podaří prolézt dveřmi, ale stále vás mlátí přes zeď a někdy i přes patro, zavřené dveře nefungují a někdy prostě prolezou stěnou. Ale strašně mi připadá, že vidíte DayZ jako Survival simulátor, teda ano, on by to měl být Survival simulator, ale v Alpha verzi je to spíše PvP shooter s tím, že sem tam přiběhne nějaký zombie. Ono to ani jinak nejde bez vozidel, s dostatkem jídla a vody, zbraněmi. Pokud běháte po mapě přes tři a půl hodiny jenom aby jste našli dobrý loot, tak to nemá cenu, pak vás stejně někdo trefí do zad mosinem. :angry:czmajklczmajkl12806    25.8.2014 13:48 czmajkl

Ne, bohužel pathfinding stále nefunguje jak má, ano zombie dokážou už většinou chodit po schodech a někdy se jim i podaří prolézt dveřmi, ale stále vás mlátí přes zeď a někdy i přes patro, zavřené dveře nefungují a někdy prostě prolezou stěnou. Ale strašně mi připadá, že vidíte DayZ jako Survival simulátor, teda ano, on by to měl být Survival simulator, ale v Alpha verzi je to spíše PvP shooter s tím, že sem tam přiběhne nějaký zombie. Ono to ani jinak nejde bez vozidel, s dostatkem jídla a vody, zbraněmi. Pokud běháte po mapě přes tři a půl hodiny jenom aby jste našli dobrý loot, tak to nemá cenu, pak vás stejně někdo trefí do zad mosinem. :angry:

ThainDegu člen redakce    Soviet Princess: Tak to jsme dva :D :DThainDeguthaindegu27578    25.8.2014 11:47 ThainDegu

Soviet Princess: Tak to jsme dva :D :D

Soviet Princess    ThainDegu: No zatím DayZ nechám jen ve virtuální poličce a počkám až to dokončí.Soviet Princesssoviet-princess29978    25.8.2014 11:42 Soviet Princess

ThainDegu: No zatím DayZ nechám jen ve virtuální poličce a počkám až to dokončí.

ThainDegu člen redakce    Soviet Princess: Tak ono v těch větších městech jich není zrovna málo :D Ale ani větší populace oblud tomu nezabrání.ThainDeguthaindegu27578    25.8.2014 11:39 ThainDegu

Soviet Princess: Tak ono v těch větších městech jich není zrovna málo :D Ale ani větší populace oblud tomu nezabrání.

Soviet Princess   1x   ThainDegu: Člověk je nějsadičtější tvor na zemi, protože jen mu ublížovaní přináší radost :D Takže v Survivalech asi hráči probouzí svoje praví povahy :)
Prostě by to chtělo přidat víc zombíku a nějakej důvod ke spolupráci.
Soviet Princesssoviet-princess29978
    25.8.2014 11:33
Soviet Princess

ThainDegu: Člověk je nějsadičtější tvor na zemi, protože jen mu ublížovaní přináší radost :D Takže v Survivalech asi hráči probouzí svoje praví povahy :)
Prostě by to chtělo přidat víc zombíku a nějakej důvod ke spolupráci.Komentář byl autorem naposledy upraven 25.8.2014 11:39

Původní verze před úpravami:ThainDegu: Člověk je nějsadičtější tvor na zemi, protože jen mu to dělá radost :D Takže v Survivalech asi hráči probouzí svoje praví povahy :)
Prostě by to chtělo přidat víc zombíku a nějakej důvod ke spolupráci.

ThainDegu člen redakce    Soviet Princess: V těch Survivalech ta krvelačná touha je celkem častým aspektem :DThainDeguthaindegu27578    25.8.2014 11:25 ThainDegu

Soviet Princess: V těch Survivalech ta krvelačná touha je celkem častým aspektem :D

Soviet Princess    Na DayZ sem se hodně těšila ale po 14 dnech hraní mi to znechutili ostatní hráči kteří na člověka útočí i když de vidět že nic nemám, asi bych ocenila něco víc PVE kde by museli hráči spíš spolupracovatSoviet Princesssoviet-princess29978    25.8.2014 11:22 Soviet Princess

Na DayZ sem se hodně těšila ale po 14 dnech hraní mi to znechutili ostatní hráči kteří na člověka útočí i když de vidět že nic nemám, asi bych ocenila něco víc PVE kde by museli hráči spíš spolupracovat

ThainDegu člen redakce    Ja jsem vlastně retard :D Promin... : P Dveře jsem vždy zavřel : P
S tím gearem máš určitě pravdu. Zkušeností moc nemám časem to ale napravím . Nejlepe až po vydání plné verze :)
ThainDeguthaindegu27578
    25.8.2014 10:51
ThainDegu

Ja jsem vlastně retard :D Promin... : P Dveře jsem vždy zavřel : P
S tím gearem máš určitě pravdu. Zkušeností moc nemám časem to ale napravím . Nejlepe až po vydání plné verze :)

vajajo   1x   Pokud hru znáš tak si gear obstaráš klidně za dvě hodinky. Na DayZ mám celkem nahráno a hru celkem ovládám tak vím co mluvím. Teďko je hra ve fázy alpha takže se do hry nahrává spousta nového vybavení. V betě přijde čas na vyladění bugů a optimalizace. S těmi zombies je to vážně divné, zkus vždy zavřít dveře.vajajovajajo13735    25.8.2014 10:49 vajajo

Pokud hru znáš tak si gear obstaráš klidně za dvě hodinky. Na DayZ mám celkem nahráno a hru celkem ovládám tak vím co mluvím. Teďko je hra ve fázy alpha takže se do hry nahrává spousta nového vybavení. V betě přijde čas na vyladění bugů a optimalizace. S těmi zombies je to vážně divné, zkus vždy zavřít dveře.

ThainDegu člen redakce    Tak to jsem na něj měl jednoduše asi smůlu. Tento nedostatek určitě opravím. (ohledně zvířat)
Kdyby mě zombie asi 15x po sobě nezabili v zavřeném domě který jsem pročistil tak bych to tam také nepsal :D :) Osobně proti hře nic nemám ale cena je trošku přehnaná . Časem se snad dočkáme hotového kousku který se vyhne některým chybám.
Je zajímavé přijít o gear který člověk hledal pár dní kvůli bugu :D
ThainDeguthaindegu27578
    25.8.2014 10:45
ThainDegu

Tak to jsem na něj měl jednoduše asi smůlu. Tento nedostatek určitě opravím. (ohledně zvířat)
Kdyby mě zombie asi 15x po sobě nezabili v zavřeném domě který jsem pročistil tak bych to tam také nepsal :D :) Osobně proti hře nic nemám ale cena je trošku přehnaná . Časem se snad dočkáme hotového kousku který se vyhne některým chybám.
Je zajímavé přijít o gear který člověk hledal pár dní kvůli bugu :D

vajajo    V některých oblastech pathfinding nefunguje na 100% a je občas možné že zombie projde dveřmi, ale zdí už nechodí. A jak se tak dívám tak zvířátka jsou tam od předminulého buildu takže asi 3-4 týdny. Ale nechci se tady s tebou hádat, je možné že jsi měl sakra velkou smůlu a nepotkal ani krávu.vajajovajajo13735    25.8.2014 10:41 vajajo

V některých oblastech pathfinding nefunguje na 100% a je občas možné že zombie projde dveřmi, ale zdí už nechodí. A jak se tak dívám tak zvířátka jsou tam od předminulého buildu takže asi 3-4 týdny. Ale nechci se tady s tebou hádat, je možné že jsi měl sakra velkou smůlu a nepotkal ani krávu.

ThainDegu člen redakce    Jo tak Zombie procházeli a objevovali se za tou zdí pomocí čar a kouzel. Jinak si to tedy nedokážu představit.ThainDeguthaindegu27578    25.8.2014 10:38 ThainDegu

Jo tak Zombie procházeli a objevovali se za tou zdí pomocí čar a kouzel. Jinak si to tedy nedokážu představit.

vajajo    Ne. Zvěř už tam nějaký ten pátek je. Pathfinding také.vajajovajajo13735    25.8.2014 10:37 vajajo

Ne. Zvěř už tam nějaký ten pátek je. Pathfinding také.

ThainDegu člen redakce    Hrál jsem to minulý týden. Že by za takovou chvíli přišlo tolik novinek ?ThainDeguthaindegu27578    25.8.2014 10:36 ThainDegu

Hrál jsem to minulý týden. Že by za takovou chvíli přišlo tolik novinek ?

vajajo   1x   Thain: Tak potom nechápu proč tam máš tolik outdated věcí.vajajovajajo13735    25.8.2014 10:33 vajajo

Thain: Tak potom nechápu proč tam máš tolik outdated věcí.

ThainDegu člen redakce    vajajo: Kdybych to nehrál v aktualní steam verzi tak bych to tam asi nepsal... Pro detail vždy píšu věci co se mi ve hře přímo staly. Nemam neak potřebu si cucat z prstu :DThainDeguthaindegu27578    25.8.2014 10:25 ThainDegu

vajajo: Kdybych to nehrál v aktualní steam verzi tak bych to tam asi nepsal... Pro detail vždy píšu věci co se mi ve hře přímo staly. Nemam neak potřebu si cucat z prstu :D

vajajo   1x   Tato recenze je už dávno mimo. Zvířata ve hře jsou, byl zaveden nový pathfinding zombies tudíž už neprochází zdmi (na 90%) , možnost vytváření stanových osad a mnohem více. navíc se mi z toho co píšeš zdá, že jsi hru moc nehrál a neorientuješ se v ní. A práce je opravdu vidět, každou středu je údržba která v 75% případů přinese novou aktualizaci.vajajovajajo13735    25.8.2014 10:14 vajajo

Tato recenze je už dávno mimo. Zvířata ve hře jsou, byl zaveden nový pathfinding zombies tudíž už neprochází zdmi (na 90%) , možnost vytváření stanových osad a mnohem více. navíc se mi z toho co píšeš zdá, že jsi hru moc nehrál a neorientuješ se v ní. A práce je opravdu vidět, každou středu je údržba která v 75% případů přinese novou aktualizaci.