Uživatel nepřihlášen
Myšlenky a recenze Thaina Degu
RSS kanál blogu
Píše: ThainDegu - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Myšlenky a recenze Thaina Degu

Mad Max - Průjezd Tichou pustinou

Pondělí 7.9.2015 14:02 - Autor: ThainDegu
To se mi líbí

Mad Max - Průjezd Tichou pustinouMůže být pustina zábavná?

Poslední hra, nad kterou mělo WB dohled, nedopadla zrovna dobře. Nový Batman byl na PC vydán i přes řadu nešvarů a nikomu to nevadilo. Konzole tento nešvar naštěstí obešel obloukem a dočkaly se příjemného díla. Nyní po tomto debaklu přichází Mad Max, který stejně jako Batman míří na všechny primární platformy. Podaří se WB napravit zjizvenou pověst anebo tu máme další pád? To jak to vlastně s Mad Maxem je, se dozvíte již po pár řádcích.

Počáteční lekce

Maxovy začátky nejsou nikdy zrovna snadné. Na pokraji šílenství cestuje se svým vozem osamocen pustinou. Živí se prakticky tím, co najde či získá od nenasytných obyvatel Osamělé pustiny. Pro své cesty ale potřebuje palivo a to se nachází převážně v okolí Gastownu. Kdyby okolní komunita byla pohodová jako v dobách před zánikem civilizace, asi by to nebyl problém. Jenže nyní, když to má civilizovaná společnost již za sebou, ovládá svět tvrdá ruka tyranie. Náš Max zastavil na špatném místě, potkal nesprávné lidi, a když se snažil zachránit situaci, dostal pořádnou nakládačku od jejich vůdce Scrotuse. Po této životní lekci byl spolu se scrotusovím psem vyhozen jako odpad do Tiché pustiny. Kde na něj nečeká nic jiného než boj o přežití. Když na chvíli zastaví, přijde si pro něj smrt. Pustina je totiž nesmlouvavá.

Takhle to vždy začíná
Takhle to vždy začíná

Hned po vhození do děje potkáváte pokroucenou postavičku zdatného mechanika a kopilota Chuma, který ve vás spatřuje vyvoleného. Jaká to ironie. Spolu s ním a vaším psem se vydáváte na výpravu za nelezením nového auta, pomstou, přežitím a hlavně odkrytím Maxova příběhu, který je pohřben pod nánosy navátého písku z Tiché pustiny.

Naštěstí se po stránce příběhu nedalo moc pokazit. Oproti Middle-earth: Shadow of Mordor totiž Mad Max nepracuje s extrémně rozsáhlým a rozpracovaným vesmírem a spíše si zakládá na volném světě, v kterém příběh jednoduše nemusí hrát hlavní roli. Tím pádem i přesto, že je to slabší aspekt, dá se do celku zařadit jako prvek, jehož nevýraznost vyloženě nepoškozuje Mad Max jako takový, přesto v mých očích moc nebstál.

Gastown v celé své kráse
Gastown v celé své kráse

Pustina plná života

Svět, v kterém se Mad Max odehrává, je skutečně rozsáhlý. Na to, že se jedná o postapokalyptickou pustinu se dá říct, že žije. Ona dokonce přímo pulzuje životem, jde na ní však vidět, že jí zvoní hrana. Obrovskou mapu ovládají vojevůdci, kteří vedou svůj lid, obchodují spolu a hlavně neustále válčí. V pustině každý z nich vlastní jednu velkou primární pevnost, kde na vás čeká. Než se k ní ale dostanete, projdete řadou malých a středních táborů. Ty jsou většinou obsazeny a tvrdě střeženy. Před tím než s vámi začnou péct, je budete muset dobít a osadit přátelskou posádkou. K samotnému dobývání potřebujete auto, s kterým poškodíte obranu, výbavu do něj ale nemáte od začátku zrovna ideální, takže si na některé pevnosti chvíli počkáte, než si mazlíka vylepšíte. Po vyražení brány na vás budou čekat jak protivníci a výzvy, v kterých likvidujete předměty a hledáte šrot. Když se dostanete až k jednomu z pomyslných hradů, bude v něm na vás čekat jeden z vůdčích typů. Ti by měli být o něco tužší než ostatní obyvatelé pustiny. Ne vždy tomu ale tak je.  Smutné je, že příběhoví záporáci jsou též na velmi jednoduché úrovni, porazíte je tím pádem i s prstem v nose. Prakticky můžete přijít na místo souboje s pár životy, a přesto vyváznete bez újmy.

Lord Šourek na výletě
Lord Šourek na výletě

Na mapě je i pár vůdců, kteří kopou za sebe a jsou ochotni pomoci. U nich si akcemi v pustině získáváte reputaci, díky které si odemykáte různá vylepšení vozidla. Jejich základny můžete vylepšovat. Nejzajímavějším zlepšovákem je asi četa hledačů šrotu, kteří projíždějí pustiny, když zrovna nehrajete, musíte být ale stále připojeni k internetu, jinak se k získanému bohatství nedostanete.

Tak velkou mapu jako má Mad Max, ale nemohou pokrývat jen pevnosti. Proto jsou tu i menší tréninková centra, podzemní šachty, strážní věže, rafinérie a řada dalších taktických pozic, které při průjezdu krajinou navštívíte a získáte na svou stranu za pomoci železných pěstí. Plošně se dá pustina objevit za pomoci balonu a jednoduchého dalekohledu. Ten vám dokáže označit to, co je skutečně důležité a následně díky němu získáte i schopnost rychlého cestování. Mimo řady zajímavých bodů, jsou tu i úkoly, za které získáte zkušenosti, šrot a náboje. Najít je můžete buď sami anebo se k nim můžete nechat navést za pomoci obyvatel Tiché pustiny. Někteří z nich jsou totiž vcelku kultivovaní, takže vám rádi podají pomocnou ruku, popřípadě o pomoc sami požádají.

Úkoly a aktivity by se dali označit za povedený prvek, po krátké době ale omrzí. Jejich variace není totiž zrovna z nejpestřejších. Samozřejmě by mohlo být hůř. Přesto ale vůči aspektů misí chovám spíše negativní pocity.

Drahocená voda
Drahocená voda

Stárnoucí začátečník

Přesto, že Max se dá považovat za vysloužilce pustiny, na začátku jeho cesty to tak moc nevypadá. Mad Max pracuje s celkem jednoduchým systémem vývoje hlavního hrdiny. Body, které následně můžete investovat, získáváte při plnění misí a různých výzev, které na vás hra vybalí v průběhu hraní. Vkládat bodíky za své úspěchy ale nemůžete jen tak. Musíte první najít šamana Griffu, který bude Maxe provázet na cestě inovací a vývoje. Maxova legenda pomalu roste, čím výš jeho hvězda stoupá, tím více si toho na sebe může obléct. Legendární cesta končí u titulu Road Warrior, který nosí snad ve všech adaptacích jeho příběhu.

Max má ale též výbavu. Začíná totiž prakticky jen v roztrhaných hadrech. Jeho jedinou zbraní je na počátku improvizovaná věc, která vystřeluje náboje. Za šrot a reputaci si můžete svou výbavu a vizáž upravit tak, že vás ani Scrotus nepozná. Nový kabát, brokovnice, boxer a chrániče dokáží mnoho. Hlavně se vám v nich bude lépe bojovat a rozdávat rány. A jako bonus tu máme ještě soubojová vylepšení, takže Maxíka naučíte bránit se úderům od zbraní a pár dalších zajímavých triků.

Noční průjezd krajinou
Noční průjezd krajinou

Investice do hlavního hrdiny jsou zásadní. Prioritou bude ale dávat šrot do vašeho autíčka Magnum Opus. Většinu herní doby strávíte za volantem, takže by nebylo chytré jezdit ošuntělým křápem bez obraných a útočných prvků. Celkem máte na výběr 18 vývojový stromů, které v průběhu hlavní kampaně rozšiřujete. Na výběr máte motory, kola, bodce, harpuny a řadu dalších vylepšováků, které vám pomohou obstát proti agresivní konkurenci. V pustině na vás čeká totiž hodně velký počet různorodých aut. Nejzásadnějším z nich je asi vystřelovací harpuna, díky které vytáhnete protivníky z auta za jízdy. Odstřelovací puška namontovaná v Magnum Opus též není k zahození, můžete s ní zastřelit řidiče a následně odvézt jeho krasotinku do základny, kde jí zařadíte mezi své mazlíky. Nové modely najdete také v temných tunelech. Když chcete závodit, je přeci jen třeba rychlejší model.

Co by to bylo za svět ovládaný auty, kdyby v něm nebyly pořádány divoké závody. A jelikož jsou závody kár v Mad Max skutečně šílené, vyhrává ten, kdo přežije až do cíle. Likvidace protivníků v průběhu tratě je nutností. No znáte to buď vy je, nebo oni vás. Cesta je vyznačena od začátku do konce, takže je dobré na ní zůstat. Váš míláček je na ní totiž rychlejší, než když se budete pokoušet o hledání zkratky v písečné krajině. Zápolení za volantem bylo minimálně pro mě příjemným překvapením.

Nekonečná silnice
Nekonečná silnice

Orientální chuťovka

Prvek přežití by rozhodně v titulu jako je Mad Max neměl chybět. Vývojáři ho do hry vložili trošku jiným způsobem, než to dělají jiná herní studia. Max totiž jídlo a vodu nepotřebuje k přímému přežití, ale jen k obnovení jeho zranění. Prakticky je to náhrada lékárničky. Konzumace obnovuje zdraví rychleji než voda, nevýhoda je jen to, že si oblíbené psí žrádlo Dinki-Di, červíky hodující na tlejících ostatcích či mrtvou krysu sebou jednoduše nevezmete. Nepapáte jen vy i vaše auto potřebuje občas nakrmit. Ve směru přežívání mě ale právě prvek paliva trošku zklamal. Kanystrů je totiž všude plno a tím pádem po čase zmizí potřeba hlídat si čárku nádrže, popřípadě jí šetřit na náročnější akce. Kdyby tu palivo nebylo, možná by jeho absenci nikdo nepocítil. Pocit nadbytku mi ale bohatě vynahradil neustálý nedostatek nábojů, které mají všestranné využití hlavně při soubojích a můžete jich u sebe nosit jen omezený počet.

Chudák malá
Chudák malá

Souboje nebo lépe řečeno rvačky jsou řešeny podobně jako systém v Middle-earth: Shadow of Mordor či sérii Batman. Jsou zábavné, jednoduché a když budete hrát Mad Maxe příliš často, amputace některých prstů vás nemine. Oproti M:SoM tu na vás naštěstí nenabíhá tolik protivníků a klikání je trošku uspořádanější. Aspekt bitek ještě vylepšuje zběsilost. Ta se po určitém počtu úderů aktivuje a vy díky ní získáte speciální dovednosti, které v normálním režimu nemáte.

Mad Max naštěstí nabízí pestrou paletu obyčejných nepřátel. Bíle pomalovaná vlčata potkáte snad na každé zatáčce. Váleční psy a jiní řadoví vojáci jsou o něco vzácnější, ale též jich je všude plno. Osobně jsem se nejméně často setkával s bojovníky, kteří byli potření modrou, oranžovou a zelenou barvou. Popravdě jsem byl za to rád, protože to byly agresivní problémisti. Nepříjemným překvapením byli bossové mimo hlavní linii, tedy šéfové lokálních pevností. Potkat stejného kamaráda párkrát po sobě bylo smutné.

Konečně hotová hra?

Hlavní prvek, za který bych chtěl Mad Max pochválit je optimalizace PC verze, ta je na luxusní úrovni. WB si po pokaženém Batman: AK krásně napravilo reputaci a vydalo hotovou hru, která až na pár detailů perfektně technicky vyladěná.

Podobně jako optimalizace mě potěšil i design postav. Každá z nich působí skutečně divoce a ve většině případů mají dokonce i specifické detaily. Když už jsem u vzhledu, nemohu opomenout příjemnou grafickou stránku, která vám, díky některým scenériím, vezme doslova dech.

Filmové adaptace her většinou nedopadají moc dobře. Podobně na tom bývají i filmové postavy přenesené do světa her. Mad Max má ale to štěstí, že nepatří mezi černé ovce. Po stránce obrovského otevřeného světa, vydařené hratelnosti a dech beroucí graficky se dá považovat za vydařené dílo. Škoda jen stereotypu, který z Mad Maxe doslova smrdí. Jednoduchost hlavních soubojů tomu též moc nepomáhá. Pokud tedy nic moc nečekáte, je Mad Max rozhodně titulem, který by jste si neměli nechat ujít. Náročnějším hráčům, kteří vyloženě nenávidí stereotyp a nucené dělání side questů, bych ale doporučil ať dají od Mad Maxe ruce pryč.

Čeká na vás nekončící pustina
Čeká na vás nekončící pustina
Mad Max na PC, PS4, Xbox One Hodnocení hry
Skóre hry 7 7/10
Mad Max
» Více o hře
Líbí se mi
  • Otevřený svět
  • Úchvatná grafika
  • Perfektní hratelnost
  • Vývoj postavy a auta
  • Konečně slušná optimalizace
  • Pouštní závodění
Vadí mi
  • Příliš jednoduchá lategame
  • Velká repetetivnost
  • Slabší příběh
  • Snadní hlavní záporáci
  • Stereotyp
Verdikt: Dá se říct, že Mad Max se v mnoha směrech povedl. Až na velmi citelný stereotyp, je to vydařený kvalitní akční titul, od kterého ale nesmíte moc čekat.
Tisk
Hodnocení:
( Zbývá 8 hlasů pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
Mad Max na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Mad Max Screenshot ze hry Mad Max Screenshot ze hry Mad Max Screenshot ze hry Mad Max Screenshot ze hry Mad Max Screenshot ze hry Mad Max Screenshot ze hry Mad Max Screenshot ze hry Mad Max
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Mad Max - Průjezd Tichou pustinou
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
lexoun    :)lexounlexoun40634    29.1.2017 20:49 lexoun

:)

Mixam    ThainDegu: jojo to je fajn, ale i tak je toho málo ty kempy to chce sice nevím jakej je interval ale vždy jsem měl po chvilce docela dost. Uvidíme teď jsem to zapl, tak schválně jestli něco dneska dostanu :DMixammixam18382    13.9.2015 12:29 Mixam

ThainDegu: jojo to je fajn, ale i tak je toho málo ty kempy to chce sice nevím jakej je interval ale vždy jsem měl po chvilce docela dost. Uvidíme teď jsem to zapl, tak schválně jestli něco dneska dostanu :D

ThainDegu člen redakce    Mixam: Dobře se scrap získává po bouřích popřípadě při nich. + si můžeš zařídit offline scrap na kterém budou pracovat když budeš pryč a po nalogování se ti přidá. Není ho většinou moc ale znáš to občas stačí málo.ThainDeguthaindegu27578    13.9.2015 11:15 ThainDegu

Mixam: Dobře se scrap získává po bouřích popřípadě při nich. + si můžeš zařídit offline scrap na kterém budou pracovat když budeš pryč a po nalogování se ti přidá. Není ho většinou moc ale znáš to občas stačí málo.

Mixam    ThainDegu: nejspíš ten bug, kterých je opravdu požehnaně, jelikož cestuju dost :D doufám, že až se k tomu dnes dostanu tak mi ty tábory budou něco dávat. Jinak nevím, jak bych asi nabral ty tisíce na vylepšení než dohraju hru.Mixammixam18382    13.9.2015 09:45 Mixam

ThainDegu: nejspíš ten bug, kterých je opravdu požehnaně, jelikož cestuju dost :D doufám, že až se k tomu dnes dostanu tak mi ty tábory budou něco dávat. Jinak nevím, jak bych asi nabral ty tisíce na vylepšení než dohraju hru.

ThainDegu člen redakce    Mixam: Možná bug, anebo málo cestuješ :DThainDeguthaindegu27578    12.9.2015 22:44 ThainDegu

Mixam: Možná bug, anebo málo cestuješ :D

Mixam    Ahoj lidi, nevíte někdo proč jsem dostal scrapy ze spojeneckých táborů naposledy včera a za posledních 5h hraní ani prd ?Mixammixam18382    12.9.2015 17:58 Mixam

Ahoj lidi, nevíte někdo proč jsem dostal scrapy ze spojeneckých táborů naposledy včera a za posledních 5h hraní ani prd ?

KIWI10    Co sem koukal na videích tak máš pravdu Thain. Je tam obrovský stereotyp. Dobrý članek .KIWI10kiwi1040521    11.9.2015 18:01 KIWI10

Co sem koukal na videích tak máš pravdu Thain. Je tam obrovský stereotyp. Dobrý članek .

ThainDegu člen redakce    Zack: Pohodka.
Též mám pár takových zásekových her. U kterých ani nevím jak rychle utíká čas ale moc jich není. :) Hlavně to bývá u tahovek no :D
ThainDeguthaindegu27578
    10.9.2015 10:10
ThainDegu

Zack: Pohodka.
Též mám pár takových zásekových her. U kterých ani nevím jak rychle utíká čas ale moc jich není. :) Hlavně to bývá u tahovek no :D

Zack    ThainDegu: Jé promiň. není smazaný, jsem drobek zazmatkoval:-)
Jinak pro mě hratelnost: když se nebavím o příběhu atd. , tak herní principy a mechanismy, že Tě pořád motivuje k dalšímu hraní, že je pro člověka výzvou, zábavou, dává ti volnost a zdánlivě člověka do ničeho nenutí, ba naopak, pocit že jsi pánem na hřišti ty. Že si prostě říkáš po celou dobu hraní ještě jeden tah, nebo ještě 5 minut a končím:-)
Zackzack14147
    10.9.2015 10:06
Zack

ThainDegu: Jé promiň. není smazaný, jsem drobek zazmatkoval:-)
Jinak pro mě hratelnost: když se nebavím o příběhu atd. , tak herní principy a mechanismy, že Tě pořád motivuje k dalšímu hraní, že je pro člověka výzvou, zábavou, dává ti volnost a zdánlivě člověka do ničeho nenutí, ba naopak, pocit že jsi pánem na hřišti ty. Že si prostě říkáš po celou dobu hraní ještě jeden tah, nebo ještě 5 minut a končím:-)

Zack    ThainDegu : Jsem moc rád, že si to nebral jako nějakou kritiku, tak to vážně nemělo vyznít.
Perfektní doplnění, shrnul si to přesně tak jak jsem to cítil, ale jelikož jsem MM nehrál, neměl jsem šanci si mou domněnku potvrdit. Za hrou jsem stál od samýto začátku, dost jsem se na ní těšil. Cena víc než přijatelná, ale i tak váhám váhám:-)
Poklona, že ses nebál vstoupit na tenký led, a napsal si vše jak cítíš a jaký z toho máš opravdový celkový dojem-tak to má být. Za Tvou recku 11/10.
PS: Přesně, jak tě hra do něčeho nutí-je to začátek konce:-)
Zackzack14147
    10.9.2015 09:54
Zack

ThainDegu : Jsem moc rád, že si to nebral jako nějakou kritiku, tak to vážně nemělo vyznít.
Perfektní doplnění, shrnul si to přesně tak jak jsem to cítil, ale jelikož jsem MM nehrál, neměl jsem šanci si mou domněnku potvrdit. Za hrou jsem stál od samýto začátku, dost jsem se na ní těšil. Cena víc než přijatelná, ale i tak váhám váhám:-)
Poklona, že ses nebál vstoupit na tenký led, a napsal si vše jak cítíš a jaký z toho máš opravdový celkový dojem-tak to má být. Za Tvou recku 11/10.
PS: Přesně, jak tě hra do něčeho nutí-je to začátek konce:-)

Lazy   1x   Za me beru +Hratelnost jako prefektni ovladani (postavy, auta) , dobry level desing, zadne zasakavani o objekty atd... a -Stereotip tak to je jednoduche :-D caste opakovani misi-uloh, stale stejne prostredi (coz me treba zrovna u MM vubec nevadi) atd....Lazylazy34358    10.9.2015 09:46 Lazy

Za me beru +Hratelnost jako prefektni ovladani (postavy, auta) , dobry level desing, zadne zasakavani o objekty atd... a -Stereotip tak to je jednoduche :-D caste opakovani misi-uloh, stale stejne prostredi (coz me treba zrovna u MM vubec nevadi) atd....

ThainDegu člen redakce   1x   Zack: Musím říct že jsi mě dostal. Hratelnost Mad Maxe je perfektní minimálně v prvních fázích hry. Problém je že v pozdějších fázích si příběhová linie začne sama kopat hrob tím že hráče nutí do dělání vedlejších úkolů které se neustále opakují do zblbnutí. Takže abych to shrnul hratelnost je perfektní v počáteční fázi dobrodružství kdy je vše ještě neokoukané a ruce ještě slouží. Jinak dík za připomínku :thumbup: + když hru seženeš za rozumnou cenu 400-500+ tak se to ještě oplatí. Za plnou ale určitě nestojí.
Jinak jsem rád že se vám recenze líbí.
ThainDeguthaindegu27578
    10.9.2015 09:32
ThainDegu

Zack: Musím říct že jsi mě dostal. Hratelnost Mad Maxe je perfektní minimálně v prvních fázích hry. Problém je že v pozdějších fázích si příběhová linie začne sama kopat hrob tím že hráče nutí do dělání vedlejších úkolů které se neustále opakují do zblbnutí. Takže abych to shrnul hratelnost je perfektní v počáteční fázi dobrodružství kdy je vše ještě neokoukané a ruce ještě slouží. Jinak dík za připomínku :thumbup: + když hru seženeš za rozumnou cenu 400-500+ tak se to ještě oplatí. Za plnou ale určitě nestojí.
Jinak jsem rád že se vám recenze líbí.

Zack    Už už jsem dával MM do obchodního košku a objednával. Ale něco mi říkalo, ať ještě počkám. Na hrách mi občas nějaká věc nesedne, třeba již zmíněný stereotyp-ten mi vadí neuvěřitelně. Když porovnám hry z podobnýho ranku, tak u žádného Batmana jsem ten pocit neměl. U SOM mě vadila jen jedna věc, když se na mě nekupilo 150 tisíc orků najednou.
Pěkný rozbor-palec UP o tom žádná. Jen jedna technická. Proč máš v + hratelnost, a na druhou stranu stereotyp. Neměly by jít tyto 2 věci ruku v ruce? Je jasný, že hratelnost je věc subjektivní, ale i tak...když je něco stereotypní, tak to po čase leze na mozek, a to na hratelnosti moc nepřidává, ba naopak...
Zackzack14147
    10.9.2015 09:09
Zack

Už už jsem dával MM do obchodního košku a objednával. Ale něco mi říkalo, ať ještě počkám. Na hrách mi občas nějaká věc nesedne, třeba již zmíněný stereotyp-ten mi vadí neuvěřitelně. Když porovnám hry z podobnýho ranku, tak u žádného Batmana jsem ten pocit neměl. U SOM mě vadila jen jedna věc, když se na mě nekupilo 150 tisíc orků najednou.
Pěkný rozbor-palec UP o tom žádná. Jen jedna technická. Proč máš v + hratelnost, a na druhou stranu stereotyp. Neměly by jít tyto 2 věci ruku v ruce? Je jasný, že hratelnost je věc subjektivní, ale i tak...když je něco stereotypní, tak to po čase leze na mozek, a to na hratelnosti moc nepřidává, ba naopak...

Lootmaster    Díky za recenziLootmasterlootmaster5989    10.9.2015 07:42 Lootmaster

Díky za recenzi

Lincoln    Díky za recenzi :) Mě přijde, že ty hry jsou prostě stejné. Jen se mění prostředí. Ale je to mapa, udělej něco tam, obsaď nějaké místo, sežeň nějaké věci a konec. Pořád dokola. Je to jak Far Cry. Chtěl jsem to zkusit, ale prostě mě to vůbec už neláká a pocit osamění v poušti se nekoná. Ne díky. Snad jindy.Lincolnlincoln21233    10.9.2015 07:20 Lincoln

Díky za recenzi :) Mě přijde, že ty hry jsou prostě stejné. Jen se mění prostředí. Ale je to mapa, udělej něco tam, obsaď nějaké místo, sežeň nějaké věci a konec. Pořád dokola. Je to jak Far Cry. Chtěl jsem to zkusit, ale prostě mě to vůbec už neláká a pocit osamění v poušti se nekoná. Ne díky. Snad jindy.

lexoun   1x   Bohužel, po pár hodinách hraní hra upadne to brutálního stereotypu. :-( za mě velké zklamání. :-(lexounlexoun40634    8.9.2015 18:50 lexoun

Bohužel, po pár hodinách hraní hra upadne to brutálního stereotypu. :-( za mě velké zklamání. :-(

Lazy     :thumbup:Lazylazy34358    8.9.2015 12:35 Lazy

:thumbup:

stuntman    Už bolo nejak mŕtvo na tomto blogu. :-D Fajn recenzia, aj keď nie tak úplne súhlasím (podruhé) . :lala: :-Dstuntmanstuntman8196    8.9.2015 09:43 stuntman

Už bolo nejak mŕtvo na tomto blogu. :-D Fajn recenzia, aj keď nie tak úplne súhlasím (podruhé) . :lala: :-D

23cicer    Protoze Avalanche. . ti nikdy neprekrocej svuj stin z JC (kycovity mega svety naplneny nudou - paradox) . . jinak jedna z mala recenzi neovlivnenych mantrou nebeskyho mad maxe. .23cicer23cicer7279    8.9.2015 06:53 23cicer

Protoze Avalanche. . ti nikdy neprekrocej svuj stin z JC (kycovity mega svety naplneny nudou - paradox) . . jinak jedna z mala recenzi neovlivnenych mantrou nebeskyho mad maxe. .

fallanga   6x   Když dovolíš, teď půjdu do své tajné skrýše si trošičku pobrečet.fallangafallanga20226    7.9.2015 21:42 fallanga

Když dovolíš, teď půjdu do své tajné skrýše si trošičku pobrečet.

Skallagrim    fallanga: "Mně". Když jsme u toho ;)Skallagrimskallagrim19082    7.9.2015 21:28 Skallagrim

fallanga: "Mně". Když jsme u toho ;)

fallanga    V pořádku. Já jsem takový Grammar Nazi, mně to prostě nedá :Dfallangafallanga20226    7.9.2015 19:58 fallanga

V pořádku. Já jsem takový Grammar Nazi, mně to prostě nedá :D

ThainDegu člen redakce    fallanga: Za absenci plné korekce se omlouvám. :)ThainDeguthaindegu27578    7.9.2015 19:55 ThainDegu

fallanga: Za absenci plné korekce se omlouvám. :)

fallanga    Souhlasím, že je to lepší recenze než od Filcy, jen by to chtělo prohnat ji korekcí.fallangafallanga20226    7.9.2015 19:52 fallanga

Souhlasím, že je to lepší recenze než od Filcy, jen by to chtělo prohnat ji korekcí.

Skallagrim   4x   To je teda znatelně lepší recenze než ten Filcův chrchel. Proč tahle není na hlavní stránce?Skallagrimskallagrim19082    7.9.2015 19:20 Skallagrim

To je teda znatelně lepší recenze než ten Filcův chrchel. Proč tahle není na hlavní stránce?

Big Boss    Thain: Tak to jsme dva :DBig Bossbig-boss20351    7.9.2015 18:36 Big Boss

Thain: Tak to jsme dva :D

ThainDegu člen redakce    Big Boss: Dobrá hra je to určitě. Ale když jsem zapl MGS neak jsem na ní už zapomněl :(ThainDeguthaindegu27578    7.9.2015 18:31 ThainDegu

Big Boss: Dobrá hra je to určitě. Ale když jsem zapl MGS neak jsem na ní už zapomněl :(

Big Boss    Souhlas, hru jsem už dohrál, je to hodně povedená hra, grafika/optimalizace , ale celkem stereotyp, ale jinak dobrá hra.Big Bossbig-boss20351    7.9.2015 17:55 Big Boss

Souhlas, hru jsem už dohrál, je to hodně povedená hra, grafika/optimalizace , ale celkem stereotyp, ale jinak dobrá hra.